قوانین سایت و شرایط بازگشت

1. در صورت نقص یا مغایرت سفارش به صورت (زدگی یا پارگی) ، تعویض یا مرجوع طی 24 ساعت پس از دریافت سفارش به درخواست مشتری و با انجام هماهنگی واحد پشتیبانی تلگرام 09200809926 انجام خواهد شد.


2. طبق قوانین وزارت بهداشت تعویض کالا با رعایت موارد بهداشتی امکان پذیر است و در غیر این صورت مجموعه آزُل هیچ مسئولیتی در قبال وضعیت کالا نخواهد داشت.


در صورت بوی عطر و ادکلن یا بوی بدن تعویض یا بازگشت ممکن نمیباشد و مشمول قوانین بازگشت کالا نخواهد بود.


3. با توجه به تفاوت رنگ‌ها در صفحه نمایش دستگاه‌های مختلف، ممکن است رنگ محصولات در تصور تا 20% با واقعیت متفاوت باشد.


4. هزینه ارسال مجدد: (شامل زدگی کالا و یا عدم مطابقت سایز با جدول سایز یا ارسال اشتباه سفارش) با مجموعه‌ی آزُل خواهد بود و مشتری گرامی بابت ارسال مجدد هزینه‌ای پرداخت نخواهد کرد.


5. در تمامی محصولات رنگ روشن 1 الی 2 درصد سایه درنظر گرفته شود و حتما لباس زیرین همرنگ یا رنگ نود استفاده شود.


6. در صورت تعویض محصولات امکان بازگشت وجه وجود ندارد.


7. لغو و کنسلی، تعویض و مرجوع سفارشاتی که در بازه زمانی تخفیفات ثبت میشوند امکان پذیر نمیباشد.